Вход / Регистрация   Вход Корпоративни клиенти  
   

OffexExpressOffex Express

0
0.00лв

News//Новини

Интервю в списание "Мениджър", Aвгуст, 2018 г.        Представяне в бордното списание On air, Август, 2018

 

Непрекъснатата промяна и развитие са ключ за успеха

Гордея се, че сме модерна, технологична компания с изключителна грижа към всеки един клиент и партньор, споделя Николай Нанков, основател и изпълнителен директор на ОФИС ЕКСПРЕС

 Nikolay Nankov

БИО

Николай Нанков, основател и изпълнителен директор на Офис Експрес.. Завършил е ВВМУ „Н. Вапцаров" във Варна. Управлява 5 компании с различна търговска дейност: внос и дистрибуция, производство на плетени облекла, верига магазини. Семеен, с 1 дъщеря.

Офис Експрес

Създадена през 2001 година като компания за доставка на офис консумативи, техника и мебели по каталог и онлайн. Днес компанията покрива цялата страна със собствена логистика, има 7000 активни клиенти и над 100 000 поръчки на година. Клиентите избират от най-големия каталог за офиса и 3 електронни магазина: www.offex.bg     www.officemanager.bg     www.stol4e.bg

 

- Господин Нанков, Вие сте създали и развили успешен бизнес, какви качества трябва да има един предприемач, за да успява?

 Състоянието на пазара е различно от 2001, когато стартирахме с Офис Експрес, но най-важно е да е иновативен, с опит, да намери правилната идея и съмишленици. Нашите идеи бяха да се насочим към В2В клиентите и да оптимизираме разходите им за офиса с доставка по каталог и онлайн, без магазини. Стремим се максимално индивидуално да обслужим всеки клиент с персонален търговец, администратор, куриер и да се грижим с доставките за целия офис: от консуматите, почистващите материали, мебелите и складовото оборудване, до кафето и бизнес подаръците.

 

- С какво Вашият модел на търговия е различен от всички други, кои са конкурентните предимства на Вашия бизнес?

Вече 17 години Офис Експрес се стреми да бъде маркетингов лидер в сектора- създадохме най-големия каталог за офиса: 580 страници, 14 раздела, 6 000 продукта, в който са представени водещите марки в света. Клиентите могат да избират от всички големи брандове, което е уникалното ни предимство на нашия пазар

Националното покритие със собствена логистика е факт и голямо предимство. През 2017 година сме доставили поръчки в над 1200 населени места. Дставяме директно до всички областни градове и общини в България, което позволява да обслужваме най-големите Корпоративни клиенти с много офиси в страната.

Компанията инвестира средства за технологии, свързани с улесняване работата на клиентите, спестявайки им време за организация, избор на продукти и поддържане на наличности чрез своите  онлайн платформи за управление на доставките за офиса: www.officemanager.bg и www.corporate.offex.bg

 - Какви са вашите клиенти? Как изглежда бизнесът в България през Вашата дейност?

 Насочени сме към бизнеса, обслужваме както големи корпоративни и международни клиенти с големи структури, така и по-малки компании. Имаме програми за училища и университети, здравни заведения и административни институции. Различните продуктови линии и персоналното отношение позволяват да задоволяваме потребностите на различните типове клиенти.

Бизнесът става по-организиран, по-технологичен, държи на времето, качеството на продуктите, организацията на работното място, последващото доставките отношение.Имаме Център за следпродажбено обслужване, който се грижи за гаранционното и извънгаранционно обслужване на клиентите. 

  - Какви складови наличности поддържате и как организирате доставките си, за да сте винаги близо до клиентите?

Хубав въпрос. Над 4 000 м2 складови площи, над 15 000 артикула в Централен склад, 3 Логистични бази в страната. През 2016 г. изградихме Национална Логистична Система с 14 хъба, от които достигаме със собствен куриер до всеки областен център и до всяка община в България и обслужваме клиентите директно по стандартите на Офис Експрес. През 2017 г. въведохме система за автоматично отчитане, заделяне и контрол на поръчките, което оптимизира работата в склада. Сайтовете ни www.offex.bgwww.officemanager.bgwww.stol4e.bg са бързи, лесни за поръчка, организирани и защитени,с гарантирани наличности, ясна информация. Годишният каталог се разпространява до всички клиенти веднага след излизането му от печат, така цялата система има винаги актуална информация за наличните продукти в асортимента.

 - Търговията, технологиите на продажби, маркетинга  непрекъснато се променя. Как Вашата компания се променя? Какво ще се случи с Вашия бизнес и модела му в следващите години?

 Винаги сме се стремили да сме лидер в технологиите на продажби в нашия сектор, работим повече от 10 години с ERP система, сайтовете ни са на високо ниво, защитени и организирани, постоянно ги актуализираме според променящите се възможности от една страна и потребности от друга.

Създаването на портала officemanager.bg е едно от средствата да бъдем абсолютно  адаптирани към съвременния клиент. С  разширяването на портфолиото си ние можем да удовлетворим всички офис нужди. Това е нашата философия: 1 stop,1 shop - от кафе паузата, почистващите средства до складовото оборудване, работното облекло, визитните картички и рекламните подаръци, всичко това от един доставчик, един каталог, един сайт, с  една фактура и доставка, максимално лесно за работа. Все по-голяма персонализация и цялостна грижа за офиса на нашите клиенти и партньори, това е бъдещето и фокуса.

 

- На кого разчитате в бизнеса? Познавате ли всички хора в компанията?

 Ние сме компания с над 100 служители и аз изцяло разчитам на екипа от мениджъри на отделите в Офис Експрес. Смятам, че колективният начин за вземане на решения и управление на компанията е от изключително значение, всички решения се обсъждат от екип от мениджъри и след това се прилагат, всеки един от служителите има свободата да дава идеи, да предлага възможности за оптимизация, разчитаме на всеки един служител. От друга страна пазарът на труда е изключително сложен в момента, и ние изключително много ценим  хората, които работят за нас, надграждаме ги, развиваме ги, обучаваме ги, имаме ясна и точна система за обективна оценка на всеки служител, с която ние и той самият е запознат.

- Кои са политиките в компанията, с които най-много се гордеете?

 Гордея се, че сме модерна, технологична компания с изключителна грижа към всеки един клиент и партньор.

Имаме екип от хора, съчетаващ служители от създаването на компанията, с много натрупан  опит и млади, образовани и интелигентни нови попълнения, които да развиваме. 

  - В какво най-много вярвате - в собственото ноу-хау, в непрекъснатата промяна, в интуицията и късмета, в знанията и опита, в подкрепата на близките, в хората, с които работите, в нещо друго?

Съгласен съм с всички, много добре са изброени, всички тези фактори са изключително важни , смятам, че непрекъснатата промяна и развитие са ключ за успеха на  една компания, най-големия ключ.

 

- Има ли нещо общо между Вашия бизнес и голфа, по който сте запален - като качества, философия и преживяване?

 Всъщност опитът и работата ми в Офис Експрес са значително по-отдавна от тези в голфа. Играя голф от 7 години и смятам, че той ме е научил на изключително много неща, които съм приложил и в бизнеса си. Това са честност, точност, коректност, дисциплина, концентрация. Ключов момент е, че в голфа играчът винаги се състезава със себе си и успехът се измерва с подобряване на неговите възможности, а не в това дали е победил някой друг, това е моята философия и в Офис Експрес, желанието ми ние всеки ден, всеки месец и всяка година да бъдем по-добри от това, което сме били до момента.

СПИСАНИЕ МЕНИДЖЪРСПИСАНИЕ МЕНИДЖЪР


Назад
затвори