- Подаръци при поръчка
- Бъдете ЕКО с Офис Експрес!
- КАТАЛОЗИ и БРОШУРИ
- РЕКЛАМНИ СУВЕНИРИ И ПЕЧАТ
- Сделка на деня
- News//Новини
- АКТУАЛНИ ОНЛАЙН ПРОМОЦИИ
- Pilot - световен лидер в пишещите средства
- Tilia - висококачествени мебели за открито и закрито
- Промоции кафе
- Кампания Acco Brands с подарък
- Оптимизирайте своите разходи с Офис Експрес
- НОВ ПРОМО КАТАЛОГ 2023
- За нас
- Как да поръчам
- Развитие на продажбите
- Стажантски програми
- Сертификати
- Доставки и Логистика
- Как да платя
- Условия за ползване
- Контакти
- Бърза доставка
- Право да върнеш
- Решения за офис пространството
- Нови възможности за успешен бизнес
- Pilot - Видеоклипове
- Кариери
- Мострени зали
- Отворена бизнес програма
- Програма за Лоялност на Office Express
- Европрограми
- Публична покана
- Лични данни
- Избрани продукти на желани цени
- За бизнеса и голфа
- Хубава и успешна 2022
- BG16RFOP002-2-2.077-0253
- Абонамент за оферти и намаления
- ЧРД
- БРОШУРА "ВСИЧКО ЗА УЧЕНИКА"
- За успешна учебна година
- Абонамент за оферти и предложения
Как да платя
Изберете най-удобния за Вас начин на плащане:
1. Плащане в брой при доставка (наложен платеж):
Плащате на куриера на място при предаване на доставката.
2. Плащане по банков път:
В случай, че е по-удобно за Вас, можете да платите по банков път. Плащането се извършва чрез нареждане на банков превод по сметка, отразена във Вашата поръчка.
ВАЖНО!!!!!
Уважаеми Партньори,
Уведомяваме Ви, че във връзка със сливането на „Банка Пиреос България“ АД и „Юробанк България“ АД (Пощенска банка), считано от
18.11.2019г., „Офис Експрес Сървис АД ще има промяна в номера на разплащателна сметка, която ползвате за разплащания с Дружеството.
Новите банкови детайли, в сила от 18.11.2019 са:
Офис Експрес Сървис АД
Банка: Пощенска банка АД
IBAN: BG54BPBI81701600169782
В случай на плащане от Ваша страна след указаната дата по ползваната сега сметка в Банка Пиреос АД, сумата ще ви бъде върната служебно от вашата банка.
До 15.11.2019, моля използвайте указаната във фактурите ни банкова сметка.
3. Плащане с кредитна или дебитна карта.
Плащането се поддържа в онлайн системата за плащане на Офис Експрес, интегрирана към защитените страници на cPay.
Допълнителни условия на плащане
-
Авансово плащане при поръчка на мебели
Изисква се предварително плащане при всяка поръчка/ заявка на мебели, независимо от количеството и стойността. Размерът на плащането (аванса) се договаря с Търговец или Администратор приел заявката, като сумата е не по- малка от 50% от стойността на мебелите. В случай, че клиентът откаже вече заявени и авансово платени мебели, размерът на неустойката, дължима от страна на клиента към Офис Експрес, е платеният аванс.
-
Авансово плащане при поръчка на повече от 5 стола
Изисква се предварително плащане при поръчка/ заявка на всякакъв вид трапезни и бар-столове, и/или на повече от 5 броя работни, директорски, посетителски столове. Размерът на авансовото плащане е не по- малък от 30% от стойността на поръчката. В случай, че клиентът откаже вече заявените столове, дължи на Офис Експрес неустойка в размер на заплатения аванс.
Назад