- НОВИ КАТАЛОЗИ ЗА РЕКЛАМНИ ПОДАРЪЦИ И БИЗНЕС СУВЕНИРИ
- Подаръци при поръчка
- Бъдете ЕКО с Офис Експрес!
- КАТАЛОЗИ и БРОШУРИ
- News//Новини
- АКТУАЛНИ ОНЛАЙН ПРОМОЦИИ
- Pilot - световен лидер в пишещите средства
- Tilia - висококачествени мебели за открито и закрито
- Оптимизирайте своите разходи с Офис Експрес
- За успешна учебна година
- За нас
- Как да поръчам
- Развитие на продажбите
- Стажантски програми
- Сертификати
- Доставки и Логистика
- Как да платя
- Условия за ползване
- Контакти
- Бърза доставка
- Право да върнеш
- Решения за офис пространството
- Нови възможности за успешен бизнес
- Pilot - Видеоклипове
- Кариери
- Мострени зали
- Отворена бизнес програма
- Програма за Лоялност на Office Express
- Европрограми
- Публична покана
- Лични данни
- Избрани продукти на желани цени
- За бизнеса и голфа
- BG16RFOP002-2-2.077-0253
- Абонамент за оферти и намаления
- Абонамент за оферти и предложения
- Всичко за кафето
- Политика за защита на личните данни при подаването на сигнали за нарушения
- ИНФОРМАЦИЯ ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ВЪТРЕШНО ПОДАВАНЕ НА СИГНАЛИ
- test abonament
Как да платя
Изберете най-удобния за Вас начин на плащане:
1. Плащане в брой при доставка (наложен платеж):
Плащате на куриера на място при предаване на доставката.
2. Плащане по банков път:
В случай, че е по-удобно за Вас, можете да платите по банков път. Плащането се извършва чрез нареждане на банков превод по сметка, отразена във Вашата поръчка.
Банка: Пощенска банка АД
IBAN: BG54BPBI81701600169782
BIC: BPBIBGSF
Офис Експрес Сървис АД
ЕИК 201380867
МОЛ: Николай Нанков
3. Плащане с кредитна или дебитна карта при поръчка в сайта.
Плащането се поддържа в онлайн системата за плащане на Офис Експрес, интегрирана към защитените страници на cPay.
4. Плащане на ПОС терминал.
Плащането на ПОС треминал е възможно само при вземане на стоката от склад София и склад Варна.
Допълнителни условия на плащане
-
Авансово плащане при поръчка на мебели
Изисква се предварително плащане при всяка поръчка/ заявка на мебели, независимо от количеството и стойността. Размерът на плащането (аванса) се договаря с Търговец или Администратор приел заявката, като сумата е не по- малка от 50% от стойността на мебелите. В случай, че клиентът откаже вече заявени и авансово платени мебели, размерът на неустойката, дължима от страна на клиента към Офис Експрес, е платеният аванс.
-
Авансово плащане при поръчка на повече от 5 стола
Изисква се предварително плащане при поръчка/ заявка на всякакъв вид трапезни и бар-столове, и/или на повече от 5 броя работни, директорски, посетителски столове. Размерът на авансовото плащане е не по- малък от 30% от стойността на поръчката. В случай, че клиентът откаже вече заявените столове, дължи на Офис Експрес неустойка в размер на заплатения аванс.
Назад