Вход / Регистрация   Вход Корпоративни клиенти  
   

OffexExpressOffex Express

0
0.00лв

Въпроси и отговори

Как да поръчам директно през сайта?

Как да се регистрирам?

Как да направя поръчка през сайта?

Как да платя?

Рекламации и връщане на стоки

Рекламации

Право за връщане на стоки

Как да се регистрирам?

Регистрацията се извършва в 4 лесни стъпки:

 

РЕГИСТРАЦИЯ


1. Попълнете задължителните полета в стъпка 1. Въведете валиден e-mail адрес, който ще служи за потребителско име в системата.


registration-step-1

 

2. В стъпка 2 изберете как да се регистрирате - като физическо или като юридическо лице. Попълнете задължителните полета.


registration-step-2

 

3. В стъпка 3 въведете точен адрес на доставка


registration-step-3

 

4. Запознайте се с общите условия и натиснете бутон "Продължи"


registration-step-4

 

5. Вашата регистрация приключва успешно и вече сте логнат потребител.

 

 

Как да направя поръчка през сайта?

ПОРЪЧКА

 

1. Изберете продукти и ги добавете във Вашата потребителска кошница.

 

2. Натиснете бутон "Продължи" и изберете адрес на доставка. Можете да използвате въведения при регистрация адрес, или да посочите нов адрес на доставка, който ще се запамети във Вашия профил.

 

3. Включете отметката "Желая да получа фактура" в случай, че искате да Ви бъде издадена такава.

 

4. Изберете метод на плащане:

- Плащане при доставка - заплащате директно на куриера, който Ви доставя поръчката

- Плащане по банков път - ще получите Проформа фактура за плащане

- Плащане с банкова карта - изисква да имате валидна Maestro, MasterCard или Visa карта

 

 

Как да платя?

Офис Експрес предоставя 3 начина на плащане:

- Плащане при доставка - заплащате директно на куриера, който Ви доставя поръчката

- Плащане по банков път - ще получите Проформа фактура за плащане

- Плащане с банкова карта - изисква да имате валидна Maestro, MasterCard или Visa карта

 

За суми над 199 лв. без ДДС се изисква авансово плащане.

Рекламации

Телефон за рекламации:
02 9708 253
0888 600 779


Рекламации относно липсващи количества и явни дефекти се предявяват в момента на доставка. При случаи на скрит дефект на стоката или несъответствие с обявените характеристики имате право да предявите рекламация в едноседмичен срок от датата на фактурата. Вследствие на рекламацията може да получите отстраняване на дефекта, замяна на продукта или получаване обратно на заплатената сума.

Право за връщане на стоки

В качеството си на потребител Вие имате право да върнете закупената от Вас стока при сключен договор за покупко-продажба от разстояние 14-дневен срок от датата на доставка на стоката, като не е необходимо да посочвате причина за това. Вие сте длъжни да съхранявате получената стока, нейното качество и безопасност по време на срока по предходното изречение. При връщане на стоката Вие не дължите допълнителни обезщетения или неустойки.

Правото за връщане на стоки не се прилага в следните случаи:

• за доставка на продукти, изработени съобразно изискванията на потребителя или по негова  индивидуална заявка;
• за доставка на стоки, които поради своето естество не могат да бъдат върнати или подлежат на бързо разваляне, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики;
• за доставка на програмни продукти, компютърни и принтерни консумативи, разпечатани от потребителя;
• за стоки, повредени и/или променени след момента на получаването им;
• за стоки, чиято оригинална опаковка е повредена или липсва. Не се счита за повредена опаковката,цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката

Връщането на продукта става чрез куриерска фирма, за сметка на клиента или лично в един от офисите на Офис Експрес Сървис АД на адрес: София, ул. Резбарска 9; Варна, ул. Уста Кольо Фичето 17 или Пловдив, ул. Лев Толстой 2. Офис Експрес гарантира връщането на заплатената от потребителя сума, без стойността на куриерската услуга за връщането на продукта. Върнатата пратка трябва да е придружена от подписани копия на фактурата и стоковата разписка, които трябва изрично да се предадат на куриерска фирма срещу подпис.

------------------------------------------------------

ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА
Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от Закона за защита на потребителя


До
ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
ВАРНА 9009, ЗПЗ, ул. Уста Кольо Фичето 17
факс: 02 973 26 10
e-mail: offex@offex.bg

С настоящото уведомявам/е, че се отказвам/е от сключения от мен/ нас договор за покупка
на следните стоки ……………...……………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………...

Поръчани на /дата/ ………………………………………………………………………
Получени на /дата/ ………………………………………………………………………

Име на потребителя: ……………………………………………………………………..
Адрес на потребителя ……………………………………………………………………

Банкова сметка на потребителя, по която да бъде върната платената цена:

Банка ………………………………………………………………………………………
IBAN ……………………………………... BIC …………………………………………


Дата:                                Подпис на потребителя/ите:

 

------------------------------------------------------

* Ненужното се зачертава.
Можете да изтеглите Формуляра от ТУК.

------------------------------------------------------

УКАЗАНИЯ
/приложение № 7 към чл. 47, ал. 4 от Закона за защита на потребителите/

I.    Право на отказ от договора от разстояние или извън търговския обект.
II.    Имате право да се откажете от настоящия договор, без да посочвате причини за това, в срок 14 дни.
III.    Срокът за отказ е 14 дни считано от датата, на която Вие или трето лице, различно от превозвача и посочено от Вас, сте получили стоките. За да упражните правото си на отказ, в посочения по- горе срок, е необходимо да ни уведомите за Вашето име, адрес и телефонен номер, факс и/или електронен адрес и за решението си да се откажете от договора с недвусмислено заявление (писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща), както и да върнете стоките на адрес: __________________във вид: ___________. Можете да използвате приложения стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително. За да спазите срока за отказ от договора, е достатъчно да изпратите съобщението си относно упражняването на право на отказ преди изтичането на срока на отказ от договора.
IV.    Действие на отказа. Ако се откажете от договора, ние ще Ви възстановим цената на стоката, която сме получили от Вас, без неоправдано забавяне и във всички случаи не по - късно от 14 дни считано от датата, на която ни информирате за Вашето решение за отказ от договора и получим обратно стоките на адреса и във вида, посочени в т. ІІІ. Ще извършим възстановяването, като използваме посочена от вас банкова сметка за връщане на платената цена.
V.    Преките разходи по връщане на стоките са за Ваша сметка.

При всички случаи на връщане, рекламация и гаранции важи Закона за защита на потребителите (ЗЗП).

затвори